I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 28 December 2011

today ~ ~ ~

okay . tdy aku bgun pkul 8 ! siap2 sumea tepat pkul 8.50 aku keluar ke rumah ... ^^
hary eyh saya outing ! oyeahhh . bersama my second family !
kul 9 sharp dyeowg dah smpay . so gerak ke pasar seni . for what ?
kami g wat kad pelajar lhh . kami kn BUDAK SEKOLAH ! hahahha . jimat sikit duit kalaw nk berjalan . hhhe <3
g punn taon terakhir kami bergelar BUDAK SEKOLAH so semuanyea nk nmpk perfect lhh for sure .
dalam pkul 10.30 kami sampai mid dan bermulalah outing kami . first masuk jusco sbb nk beli belt skolah utk adek weena . pas uh kteowg gerak MPH . tmpat yg wajib kmy smua msuk ! pas uh aku jmpea 1 buku taw . menarik tjuk dia "indahnya malam pertama " pehhh ! aku eyh mmg x sedar diri , dah nk SPM otak kotor lgy . hmmm .  so aku simpan buku tuh , aku lyan novel ~ aku mmg minat novel tpy ayah aku x bgy beli and baca . ayah aku cakap x elok . so dry knea marah nan ayah aku better aku x beli kn . ty beli ayah aku buang . sia2 jea duit aku ! ty lepas SPM dengan MPH skali aku beli . heee :D ( korg nk join ? )
then lepas beli sumea kteowg rest jap at oasis ! smbil menikmati ABC , g punn our maknae tringin sgad kn so just follow jeal lhh . ty merajuk lak kn ! adea yg dduk jea , aku x bole tguk org mkn ice or bndea sejuk seriusly GILU beb ! and aku nk munth tguk kcg2 and apea gejadah lhh sumea tuh dyeowh mkn ! so aku kua jalan sorg2 , then aku adea jmpea sorg laki eyhh sweetnyea dyea lyan ank dia . sincere , ciri2 llaki yg aku nk ! x ensem xea , uh bndea nombor 2 ! yg entg hati ! btul x ?
pas uh kteorg gerak KFC. jam sudah nunjukkn pkul 2.00 , tguk sumea pun mmg dah penad . kteowg msuk jusco beli tracksuit . tpy dyeowg sumea knea balik sbb parent sdah call . nk wat cnnea , so kteowg pecah , mmg rsea agak spoil kudd  . aku nan aweena jea stay at mid pas uh msuk garden anta punchcard kerja weena then baru balik .smpay jea dah pukul 3.30 ptg . smea jea if dyeowg tggu jap ponn . dah lhh bndea dah jadi just ignore it jea . kn . just smile and forget it !
tpy kn aku nk sgad buku trivia super junior tuh tpy kn dah abes :'( , jelez aku tguk kwan2 aku pgang bku tuh . g pun aku pokai yealhh mcm2 brg knea beli tuk buka skolah eyh . aku nk beli e-pop sbb adea calendar suju . tpy aku tkud mak aku bising . hmmm . xpea maybe bkn rzeki aku kn smua tuh , len kali jea lhh <3


btw outing kali eyh not bad cmea abby nan eyza jea xdea . klaw x dah ckup dah 12 orang :)  xpea . xdea rzeki lagi <3
mood : yeahh aku adea kad rabbit korg adea ? tpy gmba aku hodoh lhh snyuman senget a.k.a bajet macho hahahahahaha .  uyeahhhh :)

No comments:

Post a Comment