I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 6 January 2012

3 hari di sekolah !

first day !
 mcm biasa maaa lmbad g skola . bgun lambad . smea lmbad maaa . hahahaha . so smapy skola first perhimpunan rasmi mmg lamea glea ~~~ and mmg boring . so msuk claz kemas claz . then kteowg start blaja chapter pertama form 5 ! then balik ponn 1.50 ptg trus rush gerak tuition . mmg agak penad tpy aku rsea seronok sbb aku paham apa yg dia aja . mmg best . aku bgy thumb up lhh at MR. HO ! hahahahaha . 

second day !
okay aku bole dah bgun awal ~ so study3 ! 1.50 adea dfrar koko . aku masuk krs (wajib x ley tuka ) , acrgam warisan dan petanque lhh kn . tpy aku rsea nk nges jea aku dah mntk kbenaran ckg tok blek awal . tpy ckg x bgy . byg kn lhh dah pkul 2.15 aku still dlam claz . tuition start pkul 2.00 . pehh mmg aku mnyumhh lhh kn . smapy jea tuitio pkul 2.40 . dah lhh knea mrh nan ayh aku . sia2 jea . msuk claz , aku jdy perhatian ! mmg best sgad knn . abes claz adea sorg eyh tgur aku nme dye miera najieha kwan syera " hey knpea ey ? nges k ? spea buad ? " , " eh mnea adea lhh . npea ?" . "mata merah " so aku msuk toilet . mmg mtea aku merah ! aku x taw lhh mcm mnea ley jdy . tpy mak aku ckp aku slalu mngadap laptop uh lhh jdy cm eyh . btul k beb ? huh ! konpius !

third day !
nothing special punnn at skola , tpy mcm2 jdy kt tuition . hohohohho , mcm aku lbehkn tuition right ? sbb aku rsea aku btul2 serius at tuition . sbb smue org pcyea kn aku ! bole k aku ckp cm tohh ? aku rsea aku btul2 push diri aku msea dlam tuition . krea nyea aku rsea itu diri aku . ppea pun ckg smea sama cumea skill jea . ktea knea hormat dye not matter what right .  hmmm . im will try my best at school and tuition ! :D

aku akn ingad ckg tuition aku ktea :
1- tuhan x ciptakn manusia yg bodoh . ada kelebihan dan kelemahan yg tersendiri !
2- yakin dgan diri sndry dan kalau org cemoh kita ingad yg cemuhan dia tuh adalah diri dia sendiri .
3- org bodoh adalah org yg malu dan diam utk sorokkn kelemahan dia .




 look forward . think for our own self . being selfish to get A+ for sometimes ~  and remember if all hate u , someone will always love u and at beside u = that is ur own self . make her proud of u ! :)
4- jgn jadi backup singer ( jwab soan diam2 ) . tpy jdy org ptmea yg mnjwabnyea !

No comments:

Post a Comment