I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 19 February 2012

first term o attack !

mggu depan i will start exam ! pehhhh ~ xtaw nk start kt mnea dulu ! nervous2 ! harap sangad dapad wt yg terbaek ! berdebar2 dup dup dup dup ! hahaahah . esuk aku tuition pkul 2.30 tpy aku abes skola pkul 2.30 ! wargghhhh ! i'll have a big problem ! oh my gooodddddddddddd~~~~~~~~arghhh !
okay homework sume dah settle except bm ! hahahaahah . pas uh cdang nk start study for addmath for a while sbb  tdy aku dah puas mmbute ! oyeahhh ~ sekarang aku tgh tabah kn hati dan jadi org xdea prasaan . sbb aku rsea aku eyh jnis yg pemarah ! dan cpt terasa ! seriously ! arghhhhh !  benci nyea~ hmmmm ! sekarang eyh aku dah x bole nk men2 , kene blaja ! aku nk cpai apea yg aku impikan ! korg ? jom bjyea smea2 ! msty seronok kn ! kalaw lhh rasulullah bsmea kita msti dia dpat mmbimbing aku . hmm dunia akhir zaman knnnn ~ warghhhh ! redha jea lhh asalkn aku knea jadi insan islam yg bgunea dan jauhi larangan Nya !

No comments:

Post a Comment