I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 5 February 2012

maulid ya rasullullah

salam maulidu rasul kpde smua umat islam di seluruh dunia :D sntiase ingad atas junjungan nabi muhammad dan peniggalan terakhir nyea iaitu al-quran yang satu okay dear !
korg nk enjoy k , nk huhahuha pun ingad yang ktea eyh umat akher zaman , jgn tinggal solat , ingad agama ! batas2 kita . insyaallah syurga tempat kita :) okay !

Allahumma solia'la saiyidina Muhammad waa'la ali wasahbihi wabaarik wasallim'

hari yg sama kwan baek ayh saya telah menghembuskn nafas yg terakhir . beliau meniggal smsea tidur . teringad masa puase dulu . dia selalu amek berat pasal aku sbb ank dye sbyea nan aku , sekolah kt smk bukit bandaraya . semoge dye tabah . mgkin 1 hari giliran aku merasea di tmpt dye plak kn  . tpy aku hrap sgad aku nk mnggal sblum ibubapa aku sbb aku x bole idup tnpea ibu nan ayah aku . ibu and ayah adek sayng ibu and ayah ! i will make all thing to make you proud of yourself coz got a child like me :D ( english terabur ) !

kata-kata terakhir : hidup x semesti nyea indah belaka tapi dalam kehidupan keindahan akn sentiase mnemani kita <3

No comments:

Post a Comment