I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 11 March 2012

adakah suse going to 11 members only ?

fight again ? coz of me ! and with the simple reason that i make fun on her ! ahhhh . xtaw nk ckap appea . sorry guys , its my fault ! i did a stupid thing , if aku taw lhh bnde jadi cm eyh sumpah msea tuh aku akn bagi beg kaw walaupun nnty ckgu akn fikir lain . aku dah try msej kaw , try kcaw kau , hmmmm . can u say what i have to do  ? please im begging on you ! hmmm . ktea dah membe 4 tahun dah wey ~ ktea wt sume bnde smea2 ! , mcm2 dah ktea lalui smea2 , kaw sndry ckp kaw akn protect friendship ktea , kaw sndry ckp yg ktea akn kwan smpay ke syurga . but now ? pndang aku pun kaw xnk ? ckp nan aku apeth lagi kn . besar sgad k ksalahn aku ? hmmmm . sedey aku , aku rsea hidup aku mcm x complete ! bebbbbbbbbbbbbb~~~~~~~~~~~ smpay blea ktea nk mcm neyh , dah2 lah tuhhh , seksa nyawa aku pkir psal hubungn ktea doe ~ aku nk cter msalah aku nan kaw , tpy apeakn daya , kaw nmpk jea aku kaw trus lari  ~~ xpea lhhh aku cter kt tiang jea lhhh msalah aku eyhhh ! tiang pun tiang lhhh kn . hmmmm :'( , serunuk nyea bila aku habis kn mase aku dengan tiang ! :(

aku yg wt kaw mrh , knpea kaw mrh kt smue ! , aku akn bertggungjwab , dont worry , slah aku sume eyh . hmmmmmm ~~~~~~

No comments:

Post a Comment