I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 2 June 2012

cuti cuti cuti cuti dan cuti k ?

strunggle glea kud cuti kali ni ! nmpk jea kt kalendar wrnea kuning ( mnndakn cuti skola ) tpy hkikat sbnyea adalah tidak ! pnad koud , blek jea dary kem , aku trus g tuition ,blom termasuk claz tmbhan kt skola and homework lgy ~~~ aku rasa mcm nk bnuh diri punn ada ! tpy xpea lhh kn , bkn selalu , thun nie jea SPM , huhu !

okay ckg surish ( ckg bm aku ) offer duit rm 10 if spea dpt bgy pekataan lain slaen drypada pktaan "ktggalan zaman " then aku pun try lhhh kn , aku ckp lhh " arkaik " last2 betul ! gempak siaaaaaaaaaaalllllllllll~~~~~~~~~ spea senang2 nk bgy duet mcm tohh jea kt ktea kn ! uhuuuuuuuu ~~~ tpy duet uh aku dh derma ke mc'd ! hahaahah 1 set double cheese burger mari meyhhh ~ ffeeeel makan maknan duit free ni ! hahaahah untung kn !


aku join holiday program kat andrew baya rm 60 for 2 subject kmia and addmath ! serunuk sangaddd ~ mcam2 ktea blaja ! then tekejut glea kuddd jumpea syera and daus razman kt andrew ! pehhhh ~~~ rindu korg , msea aku nmpk korg , aku rsea nk jerit and peluk korg , tpy apeakn daya ramai org msea tuhhh , malu pulak kannn ~ so tguk dari jauh jea lhhhh smbil sengeh mcm org gila ( korg nmpk kn ? ) ~ nk buad apea lgy sbb tuh jea aku rsea kaedah pleng ssuai ! hahahahaahah .


cuti tinggal lgy 1 mggu tapi homwork mseh x siap ! amacam , adea spea nk tlong ? hahaha... ;)

No comments:

Post a Comment