I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 2 June 2012

kak syu ! hahahaha :)

kak syu nk ktea mention nmea dye kt blog ktea !! okay ktea cter dari awal pasal akk syg ktea ni ek ,

msea tuhh dye ni form 6, knal camtoh2 jea ,   ktea knal dgn dye msea g cameron ( blek jea dary cameron kteorg trus rapat  ! ) dye ni really friendly glea ! ktea suke kawan dgn org friendly , then msea kteaorg mnri ( buad x nmpk pkataan mnari ni ) dye amek gmba dgn kteorg , rsea mcm artis kouddd msea tuhhh, start tuh kteorg bertgur sapa  , knal2 dgn dye mkin lama kteorg mkin rpt . kak syu suka denga msalah ktea bgy advice ! thkz akk ! hhehehe :) akk dtg msea kem pgwas and berduet dgn sir terence mmg terkejut glea koud ! suare akk sdap ! kalaw akk msuk mentor komform saya vote ! uhhuhuhu ~ bkn snang dpt akk hot mcm kak syu ni ! nk tguk tuan pnyea bdan yg saya ceritakn ?
meh2 sinin tguk ! tpy jgn komen apea2 taw !



hot kn kkak i ni ? hahaha so aku xtaw dye dah taken ataw x ! klaw blom ! korg knea temuduga dgn aku dlu okay sbb aku kn adek dye , so aku knea pastikn dye bhgie :) x salah kn ? haahahahah . okay ! kak syu ! thkz for give my advice , slalu dga cter kite , layan kite ! hanya ALLAH jea yg mmpu byar kak ! saya syg akk ! :)

No comments:

Post a Comment