I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 1 June 2012

hari guru hari perpisahan :'(


hari jumaat SMKSP tlah mnyambut hari guru ( semua skola smbut hari guru so nothing special pun sbnanyea ) ! in same time , kteowg adea kem , tuh lhhh sume pakai bju KOKO ! , pagi tuhh kteowg kmaskn kad hari guru utk dihadiahkn kpd ckg halim ( guru claz kami yg kiut miut ! ) settle sume kteowg trus g dataran gemilang tuk start perhimpunan , msea otw nk rasmi kn , tbea2 hujan pulak , so kteowg terpaksa berhimpit dduk dlam dewan ramai 2 ! dgn bising bagai , mmg stressss ~

disinilah kisah nya bermula =  msea tuk ckg pnyea aktiviti pun start ( pgawas arrage) , then msea tuhh lhhh kteowg kejar ckg eza ! ( yg atas ni lhh ckg eza cun kn ? :)  aku kt sblh ! ) ini mummy kteowg , kteowg bru dpt thu sehari sblum hari guru bahwasanya ckg eza akn stop teaching ! sumph sdey , aku ingad lgy msea hari reprt card dye ngadu kt ayh aku mcm2 smpai ayah aku gelak , dye jerit nama aku msea aku sorok2 makan dalam claz , dye akn jerit smpai sbut perkataan ' kuky kuky ' yg bmksud ketawa jea ( mne x ketawa dye mrh smbil buad lwak ) ~~~ , comey sgad ~ dye akn pgil aku tnyea aku elok2 knp x siap keje ? adea prob k ? ctea at dye if adea prob ! mcm2 lhhh ~ caring sgad , ckg pertmea yg x pnh aku lupakan jasanya ~ dan skang ni dye dah xdea , dah tggalkn aku , dan tgglkn aku keseorgn mmbelah lautan khidupan sndirian ~

msea ckg merayu utk aku x trek diri dlm trian , aku ikud , aku x mlwan , aku buad smua sbb mummy ! aku syg mummy sgad2 ! sikap caring dye mlembutkn hati batu aku ! , aku syg mummy , tpy knpea dye berhenti ? abes jea aku bgy hadiah , dye xnk pndg muke aku ! knpea ? slah kah aku nk mncium tgn nya dan mngis didepannyea ? slah k ? slah k aku nk dduk dsblh nyea buad kali terakhir ? salah k ? slah k aku nk berbual dgn ckg ? knpea ckg xnk pndg mkea saya ? apea salah saya ckg ? ckg tgglkn kteowg mcm tuhh jea ? tnpa psanan tnpa snyuman manis sperti dhulu ! ckgu ! saya ikhlas mnyayangi ckg ! sgad2 ikhlas ! , saya maseh perlukn ckg,  saya harap ckg bhgie lpas ni , sntiasa bergaya , ceria, happening ! , saya doakn yg terbaek utk ckg , dan saya harap ckgu doakn kjyaan saya dan kbhgiaan saya ! itu dah ckup bmknea bgy saya ! :"( , percayalhhh ~~




MUMMY I LIVE U SO MUCH , NOBODY CAN REPLACE YOU PLACE IN MY HEART , THANKZ FOR EVERYTHING , IM NOTHING WITHOUT YOU ! DONT FORGET ME ! I WILL RMEMBER ALL YOUR ADVICE ! HUH ~

No comments:

Post a Comment