I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 1 June 2012

mid terms ? steady lhhhh ~

tepat jam 1.40 petang 21 may 2012 selesai sudah ujian mid-year , target aku 1 jea ! aku nak smua subject aku above 70 marks ! , maths and sej aku dah berjaya tapi kimia aku sangkud , dpad 59 ! hurmmmmm , ottoke
! sedey sgad ~

tpy xpea , perjalanan mseh jauh , abes jea cuti sekolah 2 mggu ni aku akn start strunggle for SPM , aku akn mule dari bwah , aku dah jnji kt diri aku =not matter what happen aku akn bwak family aku kluar dari kancah kemiskinan ~ aku nk bgy kmewahan walaupun kmewahan x pntg if tiada kbhgiaan , tpy aku nk berjaya sbb itu yg akan mmbuadkn mak ayah aku bhgie and dalam masa yg sama aku nk mak ayah aku mnikmati khidupan didunia yg smentara ini ! x slahkn guys ? , kalaw boleh apea yg mak ayah aku nk , pasti mereka akan dapat ! aku janji dan aku akn cuba sedaya upaya aku ! aku akn buad mak ayah aku bahagia smpai akhir hayat aku , dan aku sntiasa berdoa supaya aku mati dahulu sblum mak ayah aku sbb aku mmg x boleh hidup tanpa mereka dan aku xtaw macam mana aku nak uruskan khidupan aku tanpa mereka !

thakz at membe2 aku yg mngjar aku tnapa jemu walaupun aku selalu sakitkn aty korg , hanya doa jea yg dpad ku balas , doaku spyea korg berjaya ! :'D thkz for my mentor FATIN SOLEHAH for teach me ! tnpa kaw , msty basic kimia aku low ~ thkz babe , thkz semua ! aku appreciate :) guys nnty ktea msuk U smea2 ek , berjaya smea2 and KAYA smea2 , hahaahahahaha :)

    " aggresive attitude in study will produce good result ! do you believe ? try it if you can babe ! "

No comments:

Post a Comment